Opinie klientów dodomku.pl
Jestem zadowolona z zamówienia ciut długo szła ale dobrze zapakowana odebrałam już 2 paczkę i z chęcią zamówię za jakiś czas kolejne
Daga, 2020-11-19 19:21:53
|
Opinie klientów dodomku.pl
Dostawa OK!
Mirosław Wrona, 2020-11-19 19:00:38
|
Opinie klientów dodomku.pl
Dostawa bez zastrzeżeń
Mirosław Wrona, 2020-11-19 19:00:12
|
Opinie klientów dodomku.pl
Dostawa bez zastrzeżeń
Mirosław Wrona, 2020-11-19 18:59:48
|
Opinie klientów dodomku.pl
SUPER SKLEP
GRAZYNA SOLAK, 2020-11-19 17:51:38
|
Opinie klientów dodomku.pl
Przesyłka bardzo starannie zapakowana dotarła bez uszkodzeń. Brawo polecam ten sklep.
Bożena, 2020-11-19 16:58:11
|
Opinie klientów dodomku.pl
Wszystko starannie zapakowane. Nic się nie uszkodziło podczas transportu. Zamówiony towar się zgadza. Gorąco polecam.
Jbundz, 2020-11-19 16:28:27
|
Opinie klientów dodomku.pl
Wszystko bardzo dobrze zapakowane, owoce w bardzo dobrym stanie. Dostawa szybko i punktualnie.
Karina, 2020-11-19 16:24:03
|
Opinie klientów dodomku.pl
Dostawa zamówionego towaru przeprowadzona terminowo i w sposób przyjazny dla odbiorcy.
Urszula, 2020-11-19 16:02:01
|
Opinie klientów dodomku.pl
Wszystko w należytym porządku dziękuję
Małgorzata Skrzeczewska, 2020-11-19 15:53:06
|
Opinie klientów dodomku.pl
Bardzo staranne zapakowanie, zawartość zgodna z zamówieniem szybka dostawa. Dziękuję
Z.B., 2020-11-19 15:50:08
|
Opinie klientów dodomku.pl
Wszystko ok ale o spóźnionej przesyłce wolałabym być prędzej poinformowana niż czekać i się nie doczekać.
Kr, 2020-11-19 15:41:21
|
Opinie klientów dodomku.pl
Fenomenalnie, dziękuję
Karolina Ciernicka, 2020-11-19 15:07:28
|
Opinie klientów dodomku.pl
Zakupy super spakowane; bardzo dziękuję osobom pakującym!! Przesyłka doszła w terminie! To ogromna pomoc w tej epidemii!!!
Jadwiga, 2020-11-19 14:46:25
|
Opinie klientów dodomku.pl
Pelen profesjonalizm. Dostawa na czas. Produkty bardzo bezpiecznie spakowane.
Joanna , 2020-11-19 13:06:18
|
Opinie klientów dodomku.pl
Paczka dotarła szybko i bardzo porządnie zapakowana. Zakupy online to wybawienie w czasie kwarantanny :) Polecam!
Justyna, 2020-11-19 11:51:47
|
Opinie klientów dodomku.pl
wszystko bez zarzutu, polecam
Dorota, 2020-11-19 11:45:58
|
Opinie klientów dodomku.pl
Wszystko rewelacyjnie zapakowane i ulozone w kartonie, produkty są w stanie nienagannym, bardzo szybka dostawa, na drugi dzien po zlozeniu zamowienia. To juz kolejne moje zamowienie i zawsze jestem bardzo zadowolona:) Polecam
Sara, 2020-11-19 11:36:54
|
Opinie klientów dodomku.pl
Sklep na medal, dostawa expresowa, mój ulubiony sprzedawca :) :) :)
G.D, 2020-11-19 11:25:36
|
Opinie klientów dodomku.pl
Przesyłka dotarła szybko, produkty dobrze zabezpieczone. Polecam.
Ania , 2020-11-19 11:16:50
|
Opinie klientów dodomku.pl
bez zastrzeżeń
wnuk JUREK, 2020-11-19 11:03:05
|
Opinie klientów dodomku.pl
dzien dobry,korzystam zs sklepu dodomku i jestem zadowolona,lista zakupow jest kompletna,starannie zapakowana i szybko dostarczona
zofia pustelnik, 2020-11-19 09:20:06
|
Opinie klientów dodomku.pl
Wszystko w jak najlepszym porządku.
Joanna Pazdro , 2020-11-19 09:03:27
|
Opinie klientów dodomku.pl
Bardzo polecam!!! Paczuszka na czas dostarczona. Towar był bardzo stabilnie zapakowana na pewno nie raz będę zamawiać.
sylwia, 2020-11-19 06:03:26
|
Opinie klientów dodomku.pl
Nie polecam, wręcz odradzam, z powodu poniżej wymienionych przyczyn:
1. Złożyłam zamówienie 14.11, produkty miały przyjść 17.11. Niestety tego dnia sprawdziłam status przesyłki i okazało się, że nie została ona nawet nadana. Zadzwoniłam wiec aby wyjaśnić sytuację (około godzinny 10:00). Pan który odebrał telefon twierdził iż, paczka została nadana i to w kwestii kuriera kiedy do mnie dojdzie, co całkowicie mijało się z prawdą gdyż kilka godzin później dostałam informacje od firmy kurierskiej, że moja przesyłka została nadana parę godzin po moim telefonie do tego Pana ( jeśli dobrze pamiętam około godziny 17). Poczułam się okłamana. Przesyłka doszła z opóźnieniem 18.01. Pan w naszej rozmowie wspomniał również, iż czasem zdarzają się opóźnienia ze względu na dużą ilość zamówień. Szczerze ten argument jest dla mnie śmieszny, wręcz nie dorzeczny. Bądźmy dorośli. Biznes to biznes, trzeba być profesjonalnym i terminów dotrzymywać. Klienta to nie obchodzi ile maja zamówień, umawiamy się na konkretny termin i tego dnia przesyłka powinna dojść. Powinni uczciwie podawać realny termin, aby klient mógł zdecydować czy chce tyle czekać, czy nie. Bo w przeciwnym razie narażają go na dodatkowe koszty bo np. dzieci nie będą głodne, aż Pan łaskawie wyśle opłacona paczkę.
2. Zdarzają się przypadki uszkodzonych produktów
3. Zamówiłam gruszki zapłaciłam za większą ilość wagową, a dostałam mniejszą niż opłaciłam
4. Sklep jest dość drogi z małym wyborem produktów
Zdenerwowany klient , 2020-11-19 05:32:37
|